Egypt-the best place/dream place

Prima vacanta impreuna-Un Concediu De Vis- si ,totul despre cum am inceput sa descoperim Egipul,parte a lumii care mereu ne a fascinat,plina de istorie si antichitate despre care mai ieri vedeam doar prin filmele cu faraoni sau tot felul de adventure movies gen Indiana Jones ajunge sa fie destinatia noastra ;in 2014 momentul a facut sa decidem ca trebuie sa pasim si noi pe aceste meleaguri.Asa cum suntem foarte hotarati de fiecare data,biletele le am luat si in octombrie 2014 am zburat pentru prima data spre Hurghada -Egipt;eram la fel de entuziasmati asa cum suntem inainte de fiecare destinatie si plus nici nu a fost lunga asteptarea ,un zbor de 5 ore direct de pe Gatwick airport Londra-Hurghada.Tinand cont ca am vazut foarte multe aeroporturi cel din Hurghada nu mi s a parut f mare si nici foarte busy,ceea ce ne a placut pentru ca ne am putut lua vizele rapid (viza care costa pe atunci 25$) si gata afara din aeroport pt a simtii aerul din imprejurimi;am prins exact apusul pt ca am ajuns undeva in jurul orei 6 pm,orizontul se intrevedea superb si am uitat sa mentionez cat de frumos se vad luminile si piscinele albastre dinainte sa aterizam,un peisaj divin.Resortul nostry Sunny days El Palacio,un resort de 4* ne astepta cu camera pregatita cu o vedera absolut fabuloasa spre piscina dar si spre laguna care vine din mare spre interiorul resortului in forma de U.In poza principala se vede o parte din piscina hotelului cu bar in apa iar dupa se afla frumoasa laguna .In Orientul Mijlociu asa cum va spuneam in : http://pe-unpiciorderai.blog/2018/01/15/doha-oaza-in-desert-pe-un-picior-de-rai/ totul se poate negocia asa ca si cu taxiul am facut la fel si am platit cam 20 de dolari( in 2014).

Hurghada este un fost sat pescăresc de pe țărmul Mării Roșii din Egipt care a devenit incepand cu anii ’80 un centru turistic important din Egipt, care are în prezent 60.000 de locuitori.Diferenta de fus orar intre Londra si Egipt sunt 2 h mai mult acolo.

Iata ne ajunsi la palatul nostru (hotelul),de ce zic asta, pentru ca arata cu adevarat ca si un palat falnic.Am fost intampinati frumos de catre o persoana de la receptie care ne a luat voucherele si s a ocupat de check inul nostru,ni s au dat bratari albastre pe mana ,pentru ca noi am ales sa mergem pe variante all inclusive ,astfel avand opurtunitatea sa degustam cat mai multe preparate si partenerul meu fiind un gurmand convins prefera varianta aceasta.Oamenii erau foarte simpli si gata sa ti vina in ajutor cu orice informatie ,legate de imprejurimi,de disponibilitatile restaurantelor, 3 la numar ,de lobby barul care era deschis absolut nonstop.,de activitati si de orice erai interesat .Un valet a venit si ne a luat bagajele si le a dus in camera ,iar noi intre timp am aruncat un ochi la restaurantul unde se lua cina ,scena unde se desfasurau diverse activitati de entertainement,piscina si fuguta sa vedem si camera nostra;camera era asa cum ne am dorit,frumos amenajata ,curata,spatioasa si cu vedere la mare pt ca ador sa ma trezesc si sa trag perdeaua pentru a vedea razele soarelui cum se revarsa peste marea albastra si barcute care se vad plutind in larg,aceste imagini le port mereu in mintea mea si cel mai frumos e cand le si traiesti in viata reala,nu doar prin prisma pozelor;mi as dori eu sa imortalizez anumite momente si fenomene ale naturii insa momentan nu sunt profesionista in acest domeniu si prefer sa ma bucur de ce vad cu proprii ochi si atat cat pot sa impartasesc si cu dumneavoastra.

10425386_809624465742467_6074521806168404877_n

Marea Rosie-superba cu o apa cristalina si albastra/no words

1959876_809625069075740_5447338128542807579_n

desert-satele cu beduini si camile

68158_809632552408325_5700687192928471866_n

gata pt snorkeling-Marea Rosie fiind faimoasa pt coralii vi si pentru multitudinea pestilor colorati care traiesc in apele albastre10354234_809625092409071_33029492664898061_napus in desert-conducand buggy-uri

4 gânduri despre „Egypt-the best place/dream place

  1. This bolg is very nice and very good ide, thank you, Always for success.

    Apreciază

  2. Fotin Cristina 5 februarie 2018 — 0:53

    Superb

    Apreciat de 1 persoană

  3. Superb,de vis ,totul la superlativ💖💖💖

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.