Mallorca-Palma de Mallorca

Mallorca a good destination for summer holidays,for party or just for chill out!

Mallorca…un vis frumos si o surpriza perfecta pentru iubitul meu de ziua lui!Am incercat sa tin secret pana in ultima zi,aveam biletele ,rezervarea la hotel si nu i spuneam spre unde o sa zburam de data aceasta 😁!Nu a durat mult pentru ca vorbeam despre activitățile pe care o sa le facem in vacanta dedicată lui si eu ,am facut referire la Mallorca😁 wooow acolo mergem,ce era sa mai zic,da m ai prins!Aveam zbor devreme din Londra cu un low cost pe care nu l recomand Easy Jet,mereu are intarzieri si bineinteles ca si zborul nostru a avut exact 3 h ;mai mult decat avea sa fie zborul spre Mallorca insa noi chiar ne am amuzat copios pe treaba asta ,fiind prima data cand nu plecam la timp ne simteam asa ca in filme ca vrei numaidecât sa zbori undeva si pac anulare sau intarziere!Au trecut cele 3 h si ne am imbarcat ..zborul a fost scurt si eu am facut nani ca de obicei😁 ,dar mereu ma trezesc cu cel putin 20 de min inainte de aterizare pentru a prinde un good view din avion❤

Locatia noastra in Mallorca a fost Magaluf (zona turistica aglomerata,party si toate cele) o zona destul de aproape de aeroport!Din urma la cateva ore diferența ajungeau si prietenii nostri plecand tot din Londra, dar de pe alt aeroport avand 5 h intarziere avionul lor🤣,oricum nu mai conta asta ,important eta ca am ajuns yeeeeiiii bucurie mare!noi optam mereu pt un taxi de la aeroport spre hotel pentru ca mie imi place sa comentez si sa ma bucur alaturi de partenerul meu de viata in modu-mi specific,asa ca am dat vreo 20 de € acceptabil pana la Hotelul nostru BH Mallorca un hotel doar pt adulti ,fara copii si cred ca varsta maxima nu trecea de 30 de ani asa ca ne incadram perfect in peisaj!Ajunsi la hotel check inul a durat inca vreo 1h dar eu eram nerabdatoare sa ma arunc in apa asa ca nu mai tineam cont de nimic😁;am facut instalarea rapid si direct la una dintre cele 3 piscine vip island or island beach a fost preferata mea unde erau showuri si dj mereu,baruri pe plaja,sezlonguri,restaurant si o apa numai buna de balacit❤

Seara am iesit la un sangria🍷 cu prietenii pe la restaurantele de pe faleza,dupa ce am dat multe ture pentru a descoperii putin zona,desi pub uri si restaurante sunt multe la numar deci aveti de unde alege daca va decideți sa vizitati Magaluf.

Hotelul are multe optiuni atat pt camere cat si pt mese,noi am mers pe varianta all inclusive chiar daca am umblat creanga si nu am prins mereu mesele de pranz era ok sa gusti din preparatele lor!De asemenea hotelul e bine pus la punct pe partea de entertainament ,fiind dotat cu o svena mare unde se tin spectacolele si la care vin majoritatea de prin statiune pt ca aduc dJ de succes asa ca pe fiecare seara party😎

Si aici ,ca de obicei,am sarit pe atv uri si ne am distrat ,cutreierand in lung si in lat insula si toate plajele si porturile posibile,incalcand si niste reguli de circulatie dar shhh🤣 fara sa ne vada prea mult lume,vibe ul nostru era bun si atmosfera plina de energie pozitiva,nu aveai cum sa stai potolit😆

Am vizitat multe porturi printre care si Puerto Adriano,Puerto Portals,Portals Vells, o plaja frumoasa la Cala D’Or ,paduri strabatute in lung si in lat vederi spre un varf de munte si spre apele albastre care inconjoara insula ne lasau fara răsuflare❤

Am petrecut mult timp pe insula ,bucurandu ne de mancare buna,oameni ospitalieri,inghetataaaaa si împrejurimile care fac tot tabloul complet ❤

Recomand cu drag!

Lot s of love!❤

1 gând despre „Mallorca-Palma de Mallorca

  1. Ce vacanta frumoasa!😍

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.