Unde ai vrea sa-ti petreci weekendul acesta?šŸ¤”

Eu ma declar 100% iubitoare de zone exotice,cu clima tropicala si cu multa vegetatie;in concluzie mi ar placea sa-mi petrec weekendul undeva in Asia (Indonezia,Thailanda,Malaezia,Vietnam Cambodia etc) lasand razele de soare sa mi mangaie corpul si beneficiind si de un masaj de relaxare,ca doar e weekend si eu iubesc masajul!ā€¢photo Thailandaā€¢Ko-Lan island,Tien beachā€¢

FB_IMG_1516375072449

mi as incepe dimineata cu o sesiune de inot,ador sa inot inainte de micul-dejun ,dupa care as continua cu cateva ore de plaja (ca nu-i asa ,ne place sa fim si bronzatišŸ˜Š).Pentru dupa amiaza mi as aloca timp pentru a vizita locatia si imprejurimile ei pentru ca imi place sa descopar cat mai multe despre locurile pe care le vizitez ,iar pentru seara as alege un restaurant bun,cu muzica liveĀ  si dansuri specifice locatiei,pozitionat la malul marii (cred ca aproape tuturor ne place sa mancam si sa avem si un ambient dar si un peisaj frumos care sa ne incante privirea) sau de ce nu ,dupa cina daca iti place sa dansezi, te indrepti spre un club pentru a te relaxa dansand!Dar cum sunt deja la Londra,o sa ma bucur de frigul de aicišŸ˜Ā  sau daca suntem norocosi o sa avem si putin soare asa de primavars,iar o iesire cu prietenii la bowling prinde bine sau un film bun de comedie la cinema ;asadar si prin urmare va doresc un weekend minunat asa ca dupa Pasti,cu mult soare si inconjurati de persoane dragi voua.

FB_IMG_1516374943625

ā€¢photoEgipt Hurgadaā€¢ Eu va doresc un weekend superb,fie el unde o fi ,unde sa va bucurati de zilele libere si sa va incarcati bateriile si astept comentarii cu locul unde v-ar placea sa va aflati!(ca nu-i asa luni trebuie sa incepem saptamana cu forte proaspete).

FB_IMG_1516357536429.jpg14753321_1222644714440438_450643689211508155_oThailanda ā¤FB_IMG_1516375072449

Categorii Prin lume!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.